środa, 9 maja 2012

Natchneło mnie na pisanie.

Zapewne słyszałyście i czytałyście o tej sprawie jak Mikołaj Krawczyk (z pierwszej miłości) odszedł od swojej partnerki Anety Zając  (też gra w pierwszej miłości) i ich dzieci  do Agnieszki Włodarczyk (również gra w pierwszej miłości). Nasuwa mi się tutaj myśl , że facet poprostu stwierdził po pewnym czasie , że bycie ojcem i związane z tym obowiązki przerosły go i czuje się , że już nie będzie mógł szaleć tak jak kiedyś i , że jego partnerka nie ma dla niego tyle czasu ile kiedyś mu poświęcała bo ma dwoje małych dzieciaków i im poświęca cały swój czas a on może poszedł na boczny tor. A Agnieszka Włodarczyk znalazła się w odpowiednim czasie i miejscu żeby biedaczka pocieszyć i wesprzeć w trudnych chwilach, widział  że ona ma dla niego więcej czasu i stwierdził że kogoś takiego mu potrzeba i się poprostu zakochał, teraz obnoszą się że są wielce zakochani. Dość plotek, napisałam o tym przykładzie bo to jest typowa ucieczka faceta do innej która poświęca mu więcej czasu i może z nim robić szalone rzeczy. To akurat jest głośna sprawa ale na świecie jest dużo takich przypadków , że facet zostawił kobiete z dziećmi albo z dzieckiem ponieważ przerosło go bycie ojcem i czuje się zaniedbywany przez partnerke. Powiedzmy sobie prawde kobieta po porodzie się zmienia może być płaczliwa i nerwowa i najnormalniej w świecie przemęczona ,takie zachowanie powodują  najczęściej hormony i mamy też troche mniej czasu dla swojego partnera i poświęcamy dużo czasu dzieciom więc partner czuje się odsunięty na bok . Mówie tak dlatego , że u mnie było podobnie po porodzie byłam taka nerwowa, i obwiniałam się że nie jestem dobrą mamą i wogóle byłam przemęczona i często sprzeczałam się z mężem o różne głupoty, ale zawsze mogłam na niego liczyć i dużo pomagał mi przy naszej córce , nie zostałam z tym wszystkim sama. Nawet prace związane z domem robił sam, sprzątał i wogóle dużo robił za mnie bo ja siedziałam tylko i ściągałam dla córki mleko bo nie chciała ssać piersi. Ale przetrwaliśmy to wszystko razem i teraz każdego dnia cieszymy się , że mamy naszą Majcie. Niestety nie każda kobieta ma takie szczęście , że ma takiego dobrego partnera, który jej pomoże i dlatego tez może te związki się rozpadają. Ale czasem chyba faceci nie dojrzeli do bycia ojcem i odchodzą żeby móc sobie dalej szaleć i szukają partnerki która będzie mu poświęcała dużo czasu.

Pozdrawiam. Pewnie nie każda z was będzie się ze mna zgadzała ale każdy ma prawo do własnego z dania.
Paaaaa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz