czwartek, 20 października 2011

Mój projekt denko.

Mój mały projekt denko.Produkty które pokazywałam w poprzednim poście,żel fa o zapachu wanili i miodu kupiłam go ze względu na zapach bo poprostu mi się spodobał,następnie dwa peelingi Body Therapy wanilia i truskawka oraz pomarańcz i biała czekolada.Fajne zapachy mają drobne drobinki i używałam ich dosyć często.Kolejny produkt to żel do higieny intymnej o zapachu aloesu i kwiatu piwonii kupiłam go na wyjazd bo był w małym opakowaniu w sam raz do kosmetyczki,i mój ulubiony peeling cjurowy o zapachu granatu już jakiś czas temu go skończyłam a on nadal pięknie pachnie.o cukrowym peelingu też już pisałam w poprzednim poście.Tak więc przedstawiłam wam mój mały projekt denko mam jeszcze kilka produktów które niebawem skończe więc może znów niedługo będzie kolejny projekt denko.pa pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz