środa, 5 października 2011

Ulubione produkty do pielęgnacji do których napewno wrócę

Wstawie krótką notkę na temat kosmetyków do pielęgnacji i do makijażu które polubiłam i myślę że do tych produktów kiedyś jeszcze wrócę.
Trzy produkty z bielendy o pięknym zapachu granata w których się zakochałam od początku jak je kupiłam. masło do ciała które jeszcze mam, już drugie (puste) opakowanie cukrowego peelingu do ciała   myśle że kupie następne i krem do twarzy o tym samym zapachu u mnie sprawdzają się świetnie.peeling jest gruboziarnisty więc używam go co drugi trzeci dzień a w między czasie używam żelu do mycia który tez wam pokaże,krem jest na dzień i na noc i nawilża nam ładnie buzie często używam go też pod makijaż,oraz masło do ciała ja  mam suchą skórę ale on mi ją fajnie nawilża i poprostu się sprawdza.
żel Fa o zapachu miodu .
Zakochałam się w tym zapachu bardzo mi się spodobał miałam próbki tego żelu i nie mogłam znaleść pełnowymiarowego opakowania aż w końcu będąc w rosmanie natknęłam się na bardzo podobnie pachnnący żel i go kupiłam.

peelingi Body Therapy 
Odkryłam je ostatnio przez przypadek będąc na zakupach, kupiłam sobie  4 zapachy każdy z nich jest cudowny jak dla mnie.Pierwszy to mleczko kokosowe,nastepny palona kawa troche przypomina mi zapachem kopiko te cukierki,kolejny to pomarańcza z biała czekoladą i ostatni to truskawka z wanilią.bardzo ładne zapachy.Są to peelingi drobnoziarniste więc można ich używać nawet codziennie.Cena jednego to 4,99 ja je kupiłam w Lewiatanie, podobne do tych peelingów z Joanny.


Krem z ziaji masło kakaowe ma na celu poprawić nam koloryt skóry i jest do skóry suchej i normalnej ma dosyć tłustą konsystencję i nawilża porządnie naszą skórę lubię go i za zapach i za to że tak nawilża mi skórę myślę że jeszcze do niego kiedyś wrócę jak mi się skończy.napiszcie swoje doświadczenia z tymi produktami chętnie poczytam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz