czwartek, 5 stycznia 2012

Mój kolejny projekt denko.

Czekałam aż kilka produktów mi się skończy by móc znowu zrobić projekt denko.

Oto kilka produktów które skończyłam ja i jeden produkt mojego męża.Bardzo lubię kosmetyki o zapachu granatu,szamponu Palmolive używam już od bardzo dawna,urzekł mnie głównie zapach ponieważ ja od szamponu wymagam tylko tego by umył mi włosy,teraz używam szamponu z avonu advance techniques jest to szampon zapobiegający łamaniu się włosów w kolejce czeka już następny szampon z biedronki natei z olejkiem migdałowym i z olejkiem z orzechów makadamii.Tak więc same pięknie pachnące szampony.Szampon z Palmolive jest do włosów farbowanych z olejkiem z jojoby i z owocem granatu,uwielbiam ten szampon ale postanowiłam sobie odmienić bo podobno włosy się przyzwyczajają do szamponu.Ceny tych szamponów które wymieniłam wachają się w granicach 10 zł.
Kolejne produkty to pelingi do ciała z Body Therapy o zapachu palonej kawy i mleczka kokosowego pisałam o nich w którymś z poprzednich postow.
Następnie olejek do kąpieli piżmo i jaśmin z bielendy(afrodyzjak) mówiła o nim Madziaaaaaa na you tubie.Jak dla mnie zapach przyjemny fajnie się pieni ogólnie jest ok.
Najczęściej używany w grudniu i w poprzednich miesiącach też olejek dwufazowy z avonu skin so soft fajny zapach (mój mąż bardzo lubi kiedy pachne tym olejkiem) nie trzeba go wcierać tylko spryskujemy całe ciało i to wszystko.Przyznam się ze jestem leniem do smarowania się  róznymi balsamami  lub masłami choć mam ich kilka a ten olejek sprawdza się u mnie.
Kolejny produkt to żel pod prysznic o zapachu granatu i mango z avonu.Zapach przyjemny,pieni się też dobrze więc jak dla mnie jest ok.Od żelu do mycia też nie wymagam wiele tylko tyle by umył moje ciało i ładnie pachniał.
Ostatni produkt to balsam po goleniu mojego męża.Mój M ma wrażliwą skórę twarzy i po goleniu zawsze używa tego balsamu bo łagodzi on podrażnienia skóry twarzy a do tego ma ładny zapach i dla niego i dla mnie jest on przyjemny.Po użyciu tego balsamu mąż ma taką miekką i miłą skóre na twarzy.
Napiszcie od siebie czy używałyście tych produktów a może  innych które też byście poleciły.Pozdrawiam was serdecznie pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz