piątek, 16 marca 2012

Miał być wczoraj projekt denko

Ale niestety chyba coś się stało bo nie mogłam napisać posta. Wczoraj próbowałam , ale napisałam tylko tytuł i nie było mowy o napisaniu reszty. Tak że projekt denko dopiero dziś .




Pierwszy peeling tropikalny z brązowym cukrem  planet spa z avonu bardzy fajny, przyjemny i dosyć słodki zapach i jest drobnoziarnisty , kolejne to szampon bambi dla dzieci ( mojej córki) nie pieni się jakoś zbytnio ale jest ok, szampon z advance techniques przeciwko łamaniu się włosów, dosyć przyjemny zapach i dobrze się pieni, słyszałam o nim dobre rzeczy od osób dla których je zamawiam ja zamówiłam go w zestawie z innym produktami . Kolejny produkt to oliwka dla dzieci Nivea baby delikatna oliwka pielęgnacyjna hipoalergiczna z naturalnym olejkiem migdałowym, intensywnie pielęgnuje idealna do masażu. Fajny zapach i dobrze nawilża ciało. Ostatnio ja i córka w te bardzo niskie temperatury miałyśmy problemy ze zbyt suchą skórą i ratowałyśmy się właśnie oliwkami u mnie sie sprawdziły natomiast u córki nie bardzo i musiałam ją smarować mleczkiem do ciała Nivea baby hipoalergiczne i to poprawiło jej stan skóry. to kolejny produkt w projekcie denko mleczko hipoalergiczne do ciała, i ostatni na tym zdjęciu olejek do ciała granat i avocado jego już opisywałam w poprzednim jakimś poście. Mam już kolejne opakowanie tego olejku w trakcie używania.





Pudełko po patyczkach do uszu pomyślałam , że włoże sobie do niego płatki kosmetyczne i będe trzymać na toaletce bo czasami mogą się przydać, krem z ziaji  masło kakaowe jak dla mnie ten krem smierdzi taką starą szmatą nie wiem czy mam jakiś wadliwy ten krem czy one poprostu takie są ale naprawde ten mój krem mi śmierdzi, po za tym jest tłusty i dobrze nawilża twarz.  Krem z bielendy mój ulubieniec ze względu na zapach ale nie tylko o nim też juz pisałam chyba w pierwszym poście. Ładny zapach, konsystencja niezbyt gęsta i dobrze nawilżał mi twarz .Na razie nie mam kolejnego opakowania ponieważ mam jeszcze inne kremy i musze je wykorzystać. ostatnie to taki mały spray przyśpieszający wysychanie lakieru napewno troche pomocny kupiłam go w rossmanie. To mój kolejny juz projekt denko.

Pozdrawiam pa pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz