poniedziałek, 19 marca 2012

Trendy, trendy ,trendy

Zapewne już wszystkie wiecie jakie te trendy na wiosne lato są. Ja zrobiłam kilka zdjęć z flesza.














 Jestem chyba jedyna osobą i na pewno was to zaskoczy , że ja nigdy nie gnałam jakoś za trendami ani jesienno- zimowymi ani wiosenno- letnimi. Jak szłam do sklepu to nie miałam w głowie obrazu trendów aktualnych tylko poprostu kupowałam to co mi się spodobało i nie zastanawiałam się czy to jest trendy czy nie. Poprostu kupowałam i kupuje nadal rzeczy, które mi sie podobają i czuje się w nich dobrze. Być może jestem jedyną osobą która tak myśli ale mnie to nie przeszkadza i być może nie jestem modna trudno natomiast jeśli mam na siłe kupować coś co jest modne ale mimo wszystko mi to nie pasuje to chyba nie ma sensu. Być może w mojej szafie jest coś co było lub jest trendy ale  ja nie zwracałam na to uwagi i nigdy się jakoś nad tym nie zastanawiałam, kupiłam bo mi się podobało. Jeśli chodzi o buty na bardzo wysokim obcasie to nie posiadam mam na niższym natomiast też zakładam je na jakieś szczególne okazje, ponieważ na codzień wole buty na płaskim spodzie. Mam też wymagające stopy ponieważ do butów na obcasie zawsze muszę mieć rajstopy lub jakieś skarpetki cieńkie. Niestety bez skarpetek nie ma mowy żebym gdzieś poszła. Powiem też coś o torebkach kopertówkach ja nigdy nie posiadałam takiej bo jakoś nie lubie zabardzo trzymać torebki w ręce i zawsze mam jakąś na paseczku nawet na specjalne okazje. Poprostu nie pasują mi te torebki kopertówki ale widziałam na you tubie i na blogach , że dziewczyny mają takie i fajnie im się je nosi natomiast ja dla was będe niestety odmieńcem ale to nic jestem jaka jestem. Nie chce sie na siłe dla mody zmieniać.
Pozdrawiam pa pa.




1 komentarz:

  1. Choć jakby się tak głębiej zastanowic i poszukać,to coś z tych trędów znalazło by się w mojej szafie.

    OdpowiedzUsuń