piątek, 8 marca 2013

Dzień Kobiet.

My też zostałyśmy obdarowane pięknymi bukietami kwiatów. Nie do opisania uśmiech na twarzy naszej córki kiedy zobaczyła swój bukiecik.






Moje dwa skarby pamiątka znad morza.


 I ja z córką.
 A to taki niedzielny strój dnia.Skoro już się ujawniłam to pokażę moje niektóre stroje dnia.



 To sukienka ze zdjęcia powyżej
 I moja skromna kolekcja sukienek. Praktycznie same na wesele kupione. Rozmiary są różne : ta czarna z koronką ,czarno-biała i różowa mają rozmiar 38 natomiast czerwona ma rozmiar 40,a beżowa ma rozmiar 42. Tak kiedyś byłam chudzinką i miałam rozmiar 36 i miałam problemy ze znalezieniem ubrań na siebie , teraz jestem grubsza na pewno z tego ,że trochę się zaniedbałam ale też dlatego że od dziecka mam chorobę tarczycy kiedy byłam taka chudziutka i dobrą przemianę materii miałam nadczynność tarczycy, a teraz mam niedoczynność tarczycy i jestem grubsza. Poprostu ta choroba się zmieniła z nadczynności na niedoczynnośc. I dlatego wyglądam jak wyglądam. Tylko czasem się czuje żle w swoim ciele ale tak ogólnie to staram się akceptować siebie taką jaka jestem.

Wszystkim kobietkom życzę wszystkiego najlepszego . Do następnego paaaaaaaaa.

2 komentarze:

  1. Czarna sukienka jest boska!
    A Ty śliczna w niej;)
    Słodka córeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ci Olu mam nadzieję że twoja córeczka niedługo wyzdrowieje.

      Usuń