czwartek, 21 marca 2013

Przeczytane







Wreszcie dokończyłam tą książkę. Ale szczerze mówiąc nigdy tak długo książki nie czytałam podchodziłam do tej książki kilkakrotnie i musiałam ją wreszcie skończyć. Czy podobała mi się ,szczerze to nie bardzo tytuł mnie trochę zmylił myślałam ,że będzie to książka o miłości, jakaś miłość tam była ale było coś też o wojnach, o zabijaniu, morderstwach. To niestety nie mój typ książki , napewno autor chciał nam coś przekazać w tej książce ale mnie to nie poruszyło wręcz nie mogłam się skupic na tej książce i chciałam ją jak najszybciej przeczytać ,ale nie dlatego że chciałam się dowiedzieć co będzie dalej ,tylko poprostu chciałam już mieć to za sobą i nie wracać do niej po raz setny. Jedyne co mi się spodobało w tej książce to słownik na końcu.  No cóż być może taka proza przypadnie do gustu, mnie niestety nie przypadła dobrze że zapłaciłam za tą książkę jakieś 12 zł bo 30 chyba było mi szkoda zwłaszcza że ta książka nie powaliła mnie na kolana. Tak jak mówię, była tam miłość , coś o duchach, morderstwach, wojnie. Niestety nie moja bajka ja zdecydowanie lubię książki o miłości tak jestem romantyczką.


Ostatnie zakupy dla córki.


Sklepy smyk i cubus.


3 komentarze:

  1. Zostałaś oTAGowana. :*
    http://i-am-diamonds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że nie podpasowała. chociaż ja i tak chcę ją przeczytać, tylko nigdzie jej nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w takich księgarniach taniej książki będzie ta książka bo ja właśnie tam kupiłam.

      Usuń