wtorek, 14 maja 2013

Krótka biżuteria i wisiorki.

O długich kolczykach już pisałam teraz czas na krótkie , kilka wisiorków i bransoletek.

Niezbyt oryginalny sposób z gąbką ale nie miałam jak inaczej pokazać jak kolczyki wygladają. Większość kolczyków kupiłam w sieciówkach typu Orsay lub np. wszystko po 5 zł. ja nie mam problemu z noszeniem takich kolczyków.Tylko dwie pary są kupione dla mnie przez mojego męża w Aparcie.Pierścionki również są z sieciówek ,jeden jest z avonu i ten złoty dostałam na bierzmowanie od chrzestnej.
Kuleczki kupione w C&A drugie dostałam w zestawie do robienia kolczyków, kwiatki,perełki i kokardki kupione w Orsayu,Bursztynowe serduszka jedne kupione nad morzem, a drugie w kopalni w Wieliczce. Brasoletka brązowa z H&M. Długie kolczyki i wisiorek nie pamiętam. Pierścionek z zegarkiem z Avonu, i jedne kolczyki pochodzą z rossmana.
 Wisiorki: Ten długi kupiony był w diva jak się nie mylę, serduszko dostałam na 18, jabłko o sowa były w zestawie do robienia kolczyków,perełkowa bransoletka i perły na szyję oczywiście nie prawdziwe kupione chyba w Galerii Planty, czerwone korale to robota hand made ,ale nie moja do tego są kolczyki, obok czerwonego naszyjnika leży naszyjnik który miałam na swoim ślubie, muszę go naprawić ponieważ zapięcie mi się zepsuło. Kwiatek kupione wszystko po 5 zł razem z kolczykami albo w divie już nie pamiętam dokładnie. Kokardka i napis Love kupione w avonie. Mała broszka kupiona wszystko po 5 zł. i bransoletka z koralikami avon.



Dwie bransoletki z muszelek i bursztynowa kupiona nad morzem,a z czarnych perełek kupiona na jakimś stoisku z biżuterią.
Przerobione kolczyki.







Pozdrawiam i do następnego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz