środa, 8 maja 2013

Wczorajszy dzień w większości spędziłyśmy na podwórku córcia szalała na trampolinie.






A ja na huśtawce popijałam sobie kawkę i czytałam książke. Lubię wiosną i latem wypić kawkę na dworzu ,ale oczywiście pije zimne napoje.




Książka "Zapiski hinduskiej służęcej" dopiero zaczęłam czytać ale na pewno dam znać czy była ciekawa.

A dziś wieczorem na weekend wraca mój mąż i muszę trochę ogarnąć dom i coś ugotować, ale oczywiście wyrwiemy się na podwórko bo córa by mnie mordowała, a pogoda jest piękna i mam nadzieje że taka zostanie. Uwielbiam kiedy świeci słońce, ponieważ ja inaczej funkcjonuje,a kiedy jest od samego rana pochmurno to mam handre zawsze.
Zrobiłam też kilka par kolczyków




Niektóre też trochę poprzerabiałam np. te z kotami przerobiłam bo były dłuższe.


Pozdrawiam i do następnego.
Uciekamy na podwórko.

2 komentarze:

  1. słoneczko też nastraja mnie pozytywnie :) dzisiaj pogoda w sam raz na pierwsze w tym roku opalanie. ps. fajne kolczyki takie niepowtarzalne ręcznie robione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolczyki na razie robię dla siebie. Podarowałam trzy pary siostrze,mamie i szwagierce. Czyli każda dostała po jednej. Może ktoś się jeszcze kiedyś skusi na moje kolczyki.

      Usuń