środa, 29 lutego 2012

Avon.

Konsultantką avon jestem już ponad rok i chciałam wam przedstawić kilka kosmetyków które zamówiłam dla siebie i dla kilku osób z rodziny z katalogu 3/2012.

Nowy katalog 4/2012. Przedwiośnie.



Kosmetyki dla mnie.



Trzy szampony przeciwłupieżowe (akurat były trzy w zestawie ). Pierwszy jest przeciwłupieżowy dyscyplinujący " Fryzura pod kontrolą " do każdego rodzaju włosów, kolejny przeciwłupieżowy do wszystkich rodzajów włosów i kolejny przeciwłupieżowy dodający objętości do wszystkich rodzajów włosów. Zobaczymy jak się sprawdzą, teraz mają zmienione opakowania ale w każdym bądź razie ten szampon pomógł mojemu mężowi pozbyć się łupieżu , zresztą to nie jest tylko moja opinia bo już kilka osób mi mówiło o tym szamponie że im pomógł w walce z łupieżem. Dobrze bo się rozpisałam o szamponach kolejny kosmetych to roletka incandessence ma ładny zapach mam też te perfumy kupione wcześniej. Szczotka do wygładzania włosów, dwa koszyczki tekstylne na kosmetyki , dwa błyszczyki glazewear dazzle w kolorach plum dazzle (ten fiolet) i nude shimmer (ten złotawy ) . I zegarek który był prezentem dla konsultantek.


Reszta kosmetyków.





Podkład calming effects w kolorze warmest beige,  dodający blasku szampon z odżywką do każdego rodzaju włosów oraz perełki brązujące. Ja też mam te perełki i to jest mój jedyny brązer jaki mam, stracza na bardzo długo.

Dwa kremowe żele pod prysznic ,które nie przyszły przed świętami a były w zestawie z kremem.





Paletka 6 cieni .




Zobaczymy jak się sprawdzą. Może któraś z was ma te cienie i może mi o nich coś powiedzieć.
Ja mam z avonu 4 paletki z cieniami. 3 mam poczwórne i jedną w której jest 8 cieni i muszę powiedzieć że najczęściej sięgam po te właśnie cienie i nawet jestem zadowolona.


Zdjęcia musiałam zciągnąć ponieważ nie miałam tyn zdjęć na komputerze.Wybaczcie.





Denim blue.


Mocha latte. Jeśli się maluje to często używam.

A najczęściej używam tej paletki.




Bardzo lubię tą paletkę. I w makijażu najczęściej jej używam. Lubię poprostu makijaż w takich odcieniach. Choć czasem się zdarzy, że robie makijaż w innych kolorach.

Mam jeszcze jedną dużą palete z 88 cieniami którą kupiłam na allegro. Myśle , że nie potrzeba mi już więcej cieni te które mam i tak wystarczą mi na bardzo długo.  Tak więc poznałyście moją praktycznie całą kolekcje cieni. Pozdrawiam pa pa.



2 komentarze:

  1. jak długo trzymają się cienie z Avonu? ... pytam bo takowych nie posiadam a kolory fajnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak umaluje się rano to do wieczora są dosyć widoczne jak je zmywam.Kilka razy próbowałam zrobić zdjęcia mojego makijażu ale wychodzą niestety złej jakości i nic nie widać.Chyba przez to że nie umiem robić zdjęć makijażu inne dziewczyny tak ładnie uchwycą kolory na swoich powiekach.Cienie avon nie są jakiejś super jakości jak np inglot czy jakieś inne lepsze ale też nie są złe ja jestem zadowolona.Pozdrawiam pa.

    OdpowiedzUsuń