czwartek, 23 lutego 2012

Witam.

Chciałam zostawić krótką notkę na temat co porabiam. Jestem w trakcie czytania książki Kobiety z odzysku.



Książka już zapowiada się na ciekawą.
  Opowiada o trzech kobietach po przejściach z mężczyznami.  




Ostatnio zdjęłam tipsy i niestety moje paznokcie nie są w najlepszym stanie, są cienkie i nie wiem zabardzo jak je odbudować na razie je maluje lakierami bo nie chce wrócić do mojego nałogu obgryzania paznokci, słyszałam o odżywce nail teak chyba w jednym filmiku na you tubie opowiadała o niej The Oleska. Mówiła , że po tipsach tak odbudowała swoją płytkę paznokci tą odżywką. Czy któraś z was jej używała i odbudowała swoje paznokcie.Bo myślę żeby sobie kupić tą odżywkę, a może macie jakąś inną jeszcze sprawdzoną. Proszę o wasze rady pozdrawiam pa pa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz