środa, 22 lutego 2012

Dziś znowu aerobik.

Dzisiaj kolejny aerobik chodzę już z krótkimi przerwami 5 mięsięcy. Jakiegoś wielkiego schudnięcia się nie spodziewałam bo chodziło mi bardziej o brzuch po ciąży ( po cesarce) tyle że ja nie stosuje żadnej diety i nie bardzo mi ten brzuch znika.Ja wiem pewnie nie jedna z was powie ,że to jest zapóżno na chęć schudnięcia teraz.W zasadzie nie jestem jakaś gruba czy coś bo noszę rozmiar 38 lub 40 to zależy bo np spodnie mam 40 a bluzki 38 a nawet czasem 36 kupuje więc nie jest aż tak żle. Zaczęlam też chodzić na aerobik  żeby nabrać trochę kondycji fizycznej, no i wyjść trochę do ludzi zrobić coś dla siebie i może też po części trochę dla męża żebym mu się bardziej podobała. Chciałabym umieć dobierać tak rzeczy żebym jakoś zakrywała ten brzuch ale niestety nie potrafie i jak zwykle góra wygląda ok to w pasie wydaje się taka szeroka. Może też przez moje szerokie biodra tak jest. Chciałam już nie raz zrobić wam zdjęcie mojego stroju dnia ale efekt nigdy mi się nie podobał i rezygnowałam a poza tym ubieram się całkiem zwyczajnie . Przez ostatnie dwa dni Maja wciąż chodzi za mną i mówi mama włącz pana a chodzi jej o piosenke gotye somebody i used to know . i prze dwa dni prawie na okrągło jej puszczam tą piosenkę i jeszcze lubi remady i manu-l the way we are i tańczy.Uśmiać się z niej można czasem bo ona tak całkiem poważnie tańczy.Wiem że pisze takim całkiem prostym językiem i że z pewnością nie każdemu to odpowiada bo mam niestety tylko jednego obserwatora no cóż czasem tak bywa że ktoś nie chce czytać twoich rozmyślań. Ten blog to jest taka moja odskocznia od codzienności. Pozdrawiam was serdecznie pa pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz