środa, 21 listopada 2012

Hej dziś projekt denko i coś pysznego do kawy.

Projekt denko z ostatnich kilku miesięcy ja tak bardzo szybko nie zużywam kosmetyków.

Zużycie mojej córki mleczko do ciała nivea baby całkiem dobre ,kolejny to łagodny szampon i  płyn do kąpieli  nivea baby, potem jest szampon i płyn do kąpieli łatwe czesanie o zapachu maliny z mleczkiem owsianym, i miniaturka z rossmana babyfream szampon do włosów.




Dwa spraje przyśpieszające wysychanie lakieru jeden z rossmana, a drugi z avonu osobiście bardziej pasuje mi ten drugi, potem szare mydło w płynie biały jeleń, już chyba drugie lub trzecie opakowanie maseczki nawilżającej z Joanny ja jestem z niego zadowolona, odpowiada mi zapach konsystencja i wszystko , myśle że jeszcze kupię kolejne opakowanie a na razie mam do wykorzystania (dwie odżywki jedna z Joanny z makiem i bawełną a druga z alterry z granatem i aloesem) . 4 olejki dwufazowe skin so soft z avonu te trzy różowe są to olejki nawilżające "satynowa miekkość" natomiast ten fioletowy dfufazowy olejek ujędrniająco-naprawczy. Ja jestem dosyć leniwa jeśli chodzi o takie balsamy w kremie jeśli mi się przypomni to ich używam natomiast te olejki były taką szybką pielęgnacją po kąpieli, bardzo je lubie ale moim ulubieńcem jeśli chodzi o pielęgnacje ciała był olejek z alterry o zapachu granatu i avocado. Niestety wycofali je i nie mam pojęcia czy jeszcze powrócą do sprzedaży jeśli coś wiecie dajcie znać. Kolejny produkt jest to płyn do higieny intymnej bardzo wydajny nie mogłam go skończyć. Stosuje różne płyny intymne nie mam ulebieńca. Mydło w płynie luksja o zapachu masła shea i miodu przyjemny zapach dobrze się pieni.




Masło do ciała z bielendy o zapachu granatu, kolejny produkt ,mój ulubieniec jeśli chodzi o peelingi .Bielenda gruboziarnisty cukrowy peeling do ciała o zapachu granatu i następnie dwie oliwki bambino.Troche stosowałam ja troche córka.Są ok.



A teraz coś słodkiego do kawy. Może nie wygląda zbytnio apetycznie ale jest pyszne. Jeśli lubicie cukierki krówki to też wam posmakuje.








Tak jak ostatnio podałam dwie szklanki mleka i dwie cukru i tyle. Jak się zagotuje mleko z cukrem to potem zmniejszyć ogień i na wolnym ogniu niech sie to gotuje od czasu do czasu przemieszać łyżką. Masa musi się zrobić w kolorze toffi i musi  zgęstnieć. U mnie ta masa gotowała się z dwie godziny napewno, potem jeszcze ciepłą smarujemy na waflach tortowych i pyszny przysmak do kawy mamy gotowy. Moja córa jak tylko ukroiłam od razu się dorwała.

Drogie mamy mam takie pytanie może macie jakieś fajne pomysły na zabawę z trzylatkiem ,bo mnie te pomysły już czasami się kończą a moja córka nie zajmie się jakąś zabawą na długo. 

Pozdrawiam i do następnego.

1 komentarz: