poniedziałek, 26 listopada 2012

Mały upominek .

Miałam pokazać krem jaki dostałam od cioci. Jestem bardzo ciekawa przetestowania go i jak będzie się sprawdzał na mojej cerze.

Być może któraś z was już miała ten krem i ma o nim dobre lub złe zdanie to piszcie.







Konsystencja kremu :uważam ,że nie jest ani za gęstą ani za rzadka czyli nie spływa nam ,wypróbowałam ten krem raz ponieważ mam jeszcze dwa inne kremy które muszę złużyć. Moje wrażenia po pierwszym użyciu, przyjemny zapach, szybko się rozprowadza po twarzy i szybko wchłania. Nie wiem ile kosztował ten krem i gdzie go ewentualnie znaleść ponieważ ciocia miała ich kilka sztuk z tego względu ,że jej mąż pracuje przy produkcji różnych pragramów i tam je dostał, ostatnio dostałam też herbatę grzańca też z jakiegoś pragramu. Pewnie ogładałyście kiedyś bitwe na głosy , lub kocham cię Polsko, albo tak to leciało to mój wujek tam pracował przy tych produkcjach. Co tam robił dokładnie nie wiem, to jego praca dodatkowa a tak wogóle pracuje w kieleckiej telewizji i zajmuje się tam chyba papierkową robotą z tego co wiem, czy czymś jeszcze nie wiem. Pewnie jeszcze mi się coś trafi od cioci w podarunku.


Na przedostatnim zdjęciu pokazany jest dyfuzor który naciskamy i wychodzi odpowiednia ilość kremu, Zobaczymy jaka będzie moja opinia po testach.

Życzę dobrej nocki pa pa.

1 komentarz: