czwartek, 15 listopada 2012

Hej zaczytałam się


to znaczy w miarę możliwości ponieważ przy mojej córce nie zawsze się to udaje czasami muszę jej puścić bajkę albo czymś zająć , żebym mogła cokolwiek zrobić. Nie chce się zabardzo bawić sama ostatnio więc muszę jej poświęcać więcej czasu. Ostatnio też nie chce mi jeść i muszę kombinować żeby zjadła cokolwiek no wiadomo jako matka martwię się ,że nie chce jeść bo jak była mniejsza nie było z tym problemu wsuwała wszystko. A teraz kombinacje alpejskie to nie tamto nie czasem już nie mam siły i się wkurzam a czasem daje jej spokój i czekam aż zgłodnieje i czasami to skutkuje a czasami nie.
Ale nie o tym miało być. W wolnej chwili czytam książki jestem narazie nie pracującą mamą i między opieką nad córką i domowymi obowiązkami zawsze się gdzieś znajdzie ten czas na poczytanie lub obejrzenie jakiegoś filmu w ostatnim czasie są to filmy bollywodzkie.

Ostatnią książką jaką czytałam jest książka Jerzego Stuhra pod tytułem "Tak sobie myślę" to książka o jego zmaganiach z rakiem i poprostu jego przemyślenia na różne tematy.





Książka fajna poprostu o życiu polecam zakup i przeczytanie.

A wczoraj zaczęłam książke "Opowieść niewiernej " Magdaleny Witkiewicz



Jeszcze nie skończyłam tej książki ale już mogę ją polecić bo fajnie się ją czyta ,naprawdę wciąga.

Dwa komentarze na temat tej książki z okładki z tyłu.

Książka , która zmusza do refleksji i przemyśleń nad istotą małżeństwa. To powieść o walce z sobą i walce o szczęście. Przeczytajcie koniecznie.
                                                                                                                                  Maria Ulatowska.



Nie mogłam się oderwać od tej książki. Jest po prostu piękna. Śmiałam się i płakałam na przemian.

                                                                                                                                 Anna Klejzerowicz.



Tak więc polecam te dwie ksiązki. Napewno jeszcze będą mini recenzje książek ponieważ mam ich jeszcze kilka w swoim zbiorze.W większości są to romansidła ale czasem i inne się znajdą.

Książke Jerzego Stuhra polecała cremedelacreme28 na swoim kanale.

A tą drugą książke i jeszcze dwie inne które też się tu pewnie pojawią zamówiłam w Weltbilt .

Pozdrawiam i do następnego.pa.

1 komentarz:

  1. Chętnie przeczytałabym książkę Stuhra, w sumie nawet nie wiedziałam, że wyszła.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń