piątek, 16 listopada 2012

Skończyłam wczoraj książke

i muszę powiedzieć , że bardzo mi się podobała. Daje do myślenia i powoduje że zastanawiamy się nad swoim małżeństwem czy rzeczywiście tak jest jak jest w tej książce? W wielu przypadkach to wszystko się sprawdza , i to jest już niestety rzeczywistość. Ja po pięciu latach mogę powiedzieć , że wiele się zmieniło napewno nie jest tak jak było kiedy dopiero spotykałam się ze swoim obecnym już mężem. Wiadomo kochamy się i wogóle ale już nie ma tego dreszczyku emocji przed spotkaniem, nie ma randek. Tzn. my głównie siedzieliśmy w domu rzadko gdzieś wychodziliśmy do kina czy gdzieś indziej ale i tak miło wspominam ten okres. Teraz jest więcej obowiązków ale pomimo tego staramy się spędzać ze sobą czas , wypić razem kawę,zjeść obiad, kolację lub śniadanie i dobrze się czuć w swoim towarzystwie. nie mówię , że nie ma kłótni czy sprzeczek ale tego nie unikniemy natomiast potrafimy jeszcze ze sobą normalnie pogadać a to już jest coś bo nie w każdym małżeństwie tak jest. Czasami małżonkowie się poprostu mijają i nie potrafią już ze sobą żyć. Ale wracajmy do książki , szybko się ją czyta bo poprostu wciąga i chce się wiedzieć co będzie dalej. Na szczęście w moim małżeństwie nie jest tak jak w tej książce i mam nadzieje , że nie będzie. A książka naprawdę warta przeczytania i polecam osobom które lubią takie książki.

Nie wiem recenzja chaotyczna ale może kogoś przekona do tej książki. Pozdrawiam pa pa.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz