piątek, 25 stycznia 2013

Avon

Ostatnio zebrałam wszystkie moje kosmetyki z avonu i zebrała się tego niezła ilość.







A tutaj kilka zakupów poczynionych w ostatnim czasie , chrupki kupiłam  w Lidlu nie mogłam się powstrzymać jak tylko zobaczyłam napis bollywod , peeling kupiłam w Lewiatanie, 4 lakiery w okrągłych buteleczkach kupiłam w Biedronce są to lakiery z Virtual Fashion Mania kosztowały około 5 zł, a ten fioletowy w sklepiku typu wszystko po 5 zł kosztował 4,70 i to jest golden rose, świeczka i tusz również kupione w Biedronce. Świeczka jest o zapachu pomarańcza i wanilia i kosztowała około 5-6 zł , natomiast tusz jest z beel i kosztował 10 zł. ma taką dużą szczotę jeszcze nie mam o nim opini.



Kolory mi się spodobały i nie mogłam się oprzeć.
Dobrej nocy pa.

2 komentarze:

  1. ja z AVonu mam tylko chyba jedną rzecz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezła kolekcja...U mnie też jest równie spora ilość kosmetyków z Avonu!

    OdpowiedzUsuń