środa, 30 stycznia 2013

Podsumowanie i odkrycia 2012 roku.

Podziele to może na odkrycia kosmetyczne i niekosmetyczne.


1. Podsumowanie moich odkryć kosmetycznych i ulubieńców w 2012 roku.

Produkty bielendy.
 Mój ulubiony peeling z granatem. Był wcześniej post na blogu opisywałam masło z granatem i peeling  Balsam z bawełną kupiłam z gazetą i bardzo podoba mi zapach. Myśle ,że zakupie jeszcze produkty bielendy.


Puder sypki z Kobo całkem fajny produkt. 


 Lakiery różne kolory w szczególności były to czerwienie , trochę złota i fiolety. W związku z tym że zapuściłam paznokcie ,nosiłam bardzo często jakiś lakier na paznokciach .natomiast ostatnio moje paznokcie się połamały i są teraz krótkie i niezbyt ładne ale staram się je malować by znów je zapuścić.

 
Szminki nie tylko z avonu ale wogóle zagościły na moich ustach częściej niż kiedyś. Bo wcześniej używałam samych błyszczyków.

Maseczki z avonu peel off . W swojej kolekcji mam na razie takie nie miałam innych jak mi się skończą pewnie sięgnę po jakieś  może polecane z perfekty.

Pędzle z ecotools. Miękkie fajnie się z nimi pracuje bardzo lubię i polecam.

Żel i peeling z avonu senses Lagoon pokochałam ten zapach i jest to moje już 3 lub 4 opakowanie żelu natomiast pierwsze tego peelingu ale myśle , że kupię jeszcze.

Bielenda znana już chyba wszystkim moje już chyba 4 opakowanie. Kupuję w aptece dwa opakowania po 250 ml za 40 zł. Dobrze sobie radzi z makijażem.
 Oprócz balsamów i oliwek najczęściej używałam tych dwufazowych olejków i jestem zadowolona.


Produkty z alterry ; moim ulubieńcem był olejek z granatem i aloesem, kupiłam również szampon i odżywkę o tym samym zapachu.

Szczoteczka elektryczna Braun Oral b Vitality. Lepiej czyści niż zwykła szczoteczka jestem zadowolona.

Maseczka Joanna naturia z miodem i cytryną. skończyła mi się już ale zakupię ją jeszcze.




Paletka z avonu najczęściej przeze mnie używana w tym roku .


I usta chroniłam balsamem z miodem mój ulubiony.

Kolejna część niebawem się pojawi.


Pozdrawiam dobrej nocy.




1 komentarz:

  1. nie lubie cieni z avonu, ale ten granatowy peeling- z checia sie na niego skusze :)

    OdpowiedzUsuń